fredag 5 mars 2010

Hjälp! Vad har hänt??

Lever bloggen sitt eget liv? Var i går här inne och ändrade lite stavfel under mina bilder.... och idag, då jag nu gick in så har hela "Gadget-delen" förflyttat sig!!! Min profil, favoritlänkar, följare, flera Give aways mm var senast i går i högermarginalen och nu LÄNGST NER på bloggen...bara si så där!!
Och då jag försöker flytta dem tillbaka upp finner jag inte hur man gör.....och om jag nu inte vet hur den ska flyttas tillbaka, hur skulle jag då kunna veta hur den flyttas ner dit jag inte ens vill ha den!!?? Vad har hänt?

2 kommentarer:

sylysten sa...

Huff, nå var det leeenge siden jeg har vært her;o/ Så masse fint du har laget i det siste.;o)

Hvis du går inn på tilpass, så skal du komme til oppsettet for bloggen din. Der bør du ha en gadget til høyre/venstre og en på midten i bunn. Din profil og slikt ligger høyst sannsynlig på bunn. Venstreklikk på den du vil flytte, hold knappen nede og flytt gadget'en opp til gadgetruta på høyre/venstre side, slipp knappen;o) Husk å lagre flyttinga.
Hvis ikke dette virker, så vet ikke jeg hva som er galt.
Klem
Linda;o)

Tomtefreak sa...

Hejsan Linda!
Koseligt att höra ifrån dig!
Jag har redan provat ditt förslag och det fungerar inte.... Gadgetarna som flyttat sig ner ligger till höger under tillpassa... Har provat att flytta dem upp oc ner men inget händer... Och om jag hade viljat ha dem längst ner hade jag ju behövt göra en "aktiv handling" + spara och det har jag inte gjort...hum hum hum... Kanske lagt till en för stor bild eller något??
Ha en fin dag!
Pia