söndag 31 januari 2010

Rensa i röran....en kul utmaning!

Jag är en riktig samlare och har svårt att slänga saker även om jag inte behöver dem....men "de kan ju vara bra att ha".... Eftersom jag hantverkar, pysslar och pillar med det mesta så kan ju faktiskt sakerna så småningom användas....men mycket har legat i åravis utan att jag ens vet om att det finns.... Och så kom uppmuntran att "Rensa i röran" på Ulrika Gabriels blogg och detta kanske kan bli en liten vändning i mitt överbelamrade hem.
Så jag började med ett av mina många "dåligt samveten"; min gardrob som innehåller många plagg som jag inte ens har använt eller bara använt 1-2 gånger. Hemskt!! Men så jag har gått upp i vikt senaste tiden och nu passar de inte heller, hur mycket jag än tycker om dem.... Därför har jag nu tagit foton på lite saker och lägger ut till försäljning eller för att ge bort... Är du intresserad av något så kontakta mig. Priserna på oanvända saker ligger på mindre än halva inköpspriset. Kostnad för billigaste frakt tillkommer på allt och jag sampackar om du köper flera saker. Gå in på min "bloggbutik" shoppatryggt så finner du det jag säljer och skänker bort. Jag kommer successivt att lägga ut till försäljning allt efter jag finner saker:)

Inga kommentarer: