lördag 6 juni 2009

Jippi! Nu är mitt kök klart!

NU är ÄNTLIGEN mitt kök klart!
Ett stort tack till er alla som hjälpt till!! Ni har varit lätta att sammarbeta med och har gjort ett bra jobb!! Rekommenderar er varmt!!
* Kökscentrum i Halmstad, Anders Karlsson med övrig personal.
* LP Måleri AB, Börje Persson, hans kanon hantverkare Kennet och kakelsättare Daniel.
* Fläkt Woods i Halmstad, Roald "Rolle" M. med installatörer.
* Trönninge Elektriska, Elektriker Staffan.
* Min man Kent som servat mig med all god och näringsrik mat mellan spackling, slipning och målning och som tillsammans med min bonuspappa Lars, kört byggavfall till tippen.
* Min mamma Margit som hjälpt med att diska av allt porslin som sedan sattes in i de nya fina skåpen och lådorna.
NU SKA HÄR LAGAS MASSA GOD MAT!!!

Inga kommentarer: